Friday, February 17, 2012

thats the truth and I'm sorry ='(

sorry pasal semalam. kita tak fikir panjang. kita ikut hati je. sorry awak. sorry sangat. kita tak patut post benda-benda mcm tu. suka hati kita je kan nak cakap mcm tu. memang awak cakap awak tak ada someone special but what if you have someone you like. It was my fault. sorry awak. kita tak tahu awak marah kita ke tak.

kalau lah awak tahu semua yang kita cakap semalam is the truth. the truth yang kita simpan since form 1. okay fine!, kita jealous dp awak dengan siapa tah dulu tu. kita tahu kita tak ada hak pun kan nak jealous pasal tu. hak awak lah kan nak letak dp dengan siapa pun.

I hard to fall for others. but I fall easily with someone who treat me well and nice. these past few days,that person is you. and yes! that feelings when we're classmates are come over again. I tried to get rid of it but I find its hard. hard and hurt.

I said I don't wanna lose you for the second time. and I mean it.

at first, I want you to be my friend like you used to but your way treat me has changed it. sorry this statement may become too much. but thats the truth.

when I see your name,my heart beats faster than it used to with no reason.

when you're taken with your choice, I was shocked. seriously shocked. tipulah kalau cakap tak jealous kan. tapi I take it as fate. I respect your choice. If you're happy, why not.

again,sorry pasal semalam.caption tu, obvious sangat kan? :) maybe awak tak suka. kita taknak buat awak rasa tak suka dengan tindakan kita. I'll make it right. nanti kita delete gambar awak tu okay. kalau awak nak, post tu pun nanti kita delete okay :) SORRY okay awak! =')

::kalau lah kita boleh jadi mcm Zarra VC tu,mcm yang awak suka =) ::

No comments: